570 845 050 godz. 07:00 - 17:00 +570 845 050
0 0,00 zł zobacz koszyk
MENU

Często zadawane pytania

1.Dostępność towarów w sklepie stabila24.PL

Staramy się jak najlepiej i najszybciej świadczyć swoje usługi w sprzedaży internetowej. Dlatego przyjęliśmy kilka statusów dostępności produktów by nasz klient miał świadomość ile maksymalnie może czekać na nasz produkt. Określane jest to na karcie produktów napisem "Dostępność". Jest to maksymalny czas ile może wynieść przygotowanie towaru do wysyłki ( np. okres sprowadzenia od producenta ). Nasze produkty oferowane są z następującą dostępnością:

-"dostępny 24h"
Najczęściej są to towary, które tego samego dnia mogą zostać wysłane do klienta odebrane w naszym sklepie po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym, lub wysyłce bezpośrednio od form z którymi współpracujemy

-"Zapytaj sprzedawcę"
Są to towary, które sprowadzane są z magazynów prosto od producentów. Czas takiej operacji może wynieść do 7 dni lecz zazwyczaj jest to ok 3-4 dni roboczych

-"Na zamówienie"
Produkty oznaczone dostępnością na zamówienie są to towary, które nasz pracownik musi zamówić zazwyczaj poza granicami Polski. Czas uzależniony jest od produktu i wszelkie informacje na temat jego dostępności będą przekazywane interesantowi.

Uwaga: Wszystkie dostępności przedstawiają zwykły status oczekiwania na przesyłke jaki panuję w naszym sklepie. Jest możliwość, że przedłuży się on z powodu wielu czynników np. wysprzedania duzej ilości towaru klientowi, lub chwilowym brakiem w magazynie. O chwilowych brakach produktów klient będzie informowany w ciągu 12h od złożenia zamówienia. Status przyjęcie do realizacji oznacza dostarczenie produktu w nie dłuższy czas niż jest to opisane w dostępności.

2.Opłaty za wysyłkę w sklepie stabila24.pl

Staramy by koszty wysyłek były jak najniższe dla naszych klientów, oferujemy szeroki wybór  wysyłek :

- Kurier: tą opcje przesyłek stosujemy w większości naszych zamówień tyczy się to większych gabarytów. Ten sposób przesyłki zapewnia dostawę w 99% w dniu następnym od wysłania paczki ( ważne by w zamówieniu podać numer telefoniczny osoby odbierającej paczkę, umożliwi to kurierowi dodzwonienie się w razie jakichkolwiek problemów w dostarczeniu przesyłki ) Koszty wysyłki 20zł brutto.

- Pobranie: forma przesyłki umożliwiająca dokonania opłaty za produkt przy kurierze. Stosowane często przez klientów chcących dokonać szybkiej transakcji z naszym sklepem. Towar zamówiony za pobraniem wysyłany jest tego samego dnia, którego zostało złożone zamówienie. Koszt wysyłki kurierem 27zł brutto

- Inne - uzgodnione telefonicznie: ta forma przesyłki stosowana jest po wcześniejszym telefonie klienta. Po uzgodnieniu telefonicznym przez nasz sklep formy przesyłki np. wysyłka za granicę, wysyłka z możliwością otworzenia zawartość. Wtedy państwo w zamówieniu zaznaczają ten rodzaj przesyłki.

- Odbiór osobisty Warszawa lub Radom: zapraszamy do obioru osobistego w sklepie firmowych INFOPOMIAR w Warszawie na ul. Bartycka 175 pawilon 100 lub Radomiu na ul. Zbrowskiego 118/3 . Przed odbiorem prosimy o kontakt telefoniczny w celu zarezerwowanie produktu. 


3. Formy płatności w sklepie stabila24.pl

W naszym sklepie oferujemy 3 sposoby płatności za nasze produkty:

- przelew24- ta forma płatności skierowana jest dla klientów kont, którzy posiadają dostęp do konta internetowego. Po wybraniu tej formy płatności klient automatycznie się loguje do swojego konta i automatycznie ma wypełniony przelew do realizacji zamówienia. Ta płatność odbywa się między nami w czasie rzeczywistym co powoduje że zrealizowanie zamówienia oraz dokonanie płątności za pomocą przelew24 jednoznaczne jest z wysyłką towaru tego samego dnia. Do tego typu płatności doliczana jest prowizja w wysokości 2% wartości całości transakcji dolicznana do kosztów produktów na fakturze / paragonie. 

- przelew dowolny- ta forma skierowana jest dla klientów chcących dokonać płatności zwykłym przelewem bankowym. Po wybraniu tej formy płatności należy dokonać przelewu na nasze konto kwoty w wysokości złożonego zamówienia. Czas realizacji przelewów dowolnych max 1 dzien roboczy 

- pobranie- płatność ta skierowana jest dla klientów którzy chcą zapłącić za produkty gotówką kurierowi.

4.Gwarancja, reklamacje  i  zwroty w sklepie stabila24.pl

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie ma co najmniej 12 miesięczną gwarancję. Informacje szczegółowe znajdują się w paczce jeśli takich informacji niema gwarancja wynosi 12 miesięcy i jest ważna na podstawie Faktury Vat. 

Gwarancja każdy produkt jest objęty gwarancją minimum 12 miesięcy ( podstawa uznania gwarancji faktura VAT ) , produkty , które są objęte gwarancją dłuższą niż 12  miesięcy np. 24, 36 miesiące są odnotowane na karcie gwarancyjnej z odpowiednią adnotacją. Do jej uznania potrzebna jest ksero oryginał faktury plus gwarancja z pieczęcią firmową INFOPOMIAR.

Reklamacje- INFOPOMIAR Hubert Soluch jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym  w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego. Mamy obowiązek dostarczać rzeczy wolne od wad.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo , lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować

Na piśmie na adres :

INFOPOMIAR Hubert Soluch ul. Lubelska 52a 26-603 Radom NIP: 796-242-58-06 REGON :140745912 

Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : 

biuro@stabila24.pl

W przypadku realizowania uprawnień z tytułu rękojmi, o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwy towar pod wskazany powyżej adres pocztowy. Zobowiązujemy się ustosunkować do każdej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

INFOPOMIAR Hubert Soluch nie jest producentem dostępnych w Sklepie internetowym Towarów. Niektórzy producenci udzielają dodatkowych gwarancji na produkowane przez siebie produkty –szczegółowe warunki są wówczas określane w karcie gwarancyjnej (oświadczeniu gwarancyjnym) dołączanym do produktu. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient niezależnie od uprawnień z tytułu ustawowej rękojmi może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z ustawowych przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Zwroty - Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje ustawowe prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia , w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo-Konsument w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa ( Konsumenta ) weszła w posiadanie rzeczy. Zwrotom nie podlegają produkty sprowadzane na zamówienie oraz będące zamówione na podstawie odrębnych umów.

5.Zakupy w sklepie stabila24.pl

W TRAKCIE PRZYGOTOWANIA